2013/05/19

Bideoen erabilera hizkuntzen irakaskuntzan

Zenbait estrategia didaktiko


  • Bideoa ikusi baino lehen, soinua bakarrik jarri eta galdetu zer ulertu duten, ikasleen ustez zertaz hitzegiten duten grabazioan, nolako irudiak ikusiko dituzten...
  • Bideoaren soinua entzun baino lehen, irudia ikusi eta gaiarekiko hitzak edota esaldiak aurretzen lagundu.
  • Eszena zehatz baten aurrean bideoa gelditu eta utzi ikasleari hipotesiak egiten (zer gertatuko da?, zer ikusiko dugu?...)
  • Hitzik gabeko edo atzerriko hizkuntzetako bideoak erabiltzen baditugu, soinua jartzeko gidoia egin daitezke.
  • Bereziki hizkuntzak irakasteko bideoekin, zenbait esaldiren errepikapena edo memorizazioa proposa daiteke.





Zenbait baliabide:

LEHEN HEZKUNTZA

Aittu. Euskarazko ipuinak

Beste zenbait bideo euskaraz: Izei txikia, Benito Otsoa eta Txano Gorritxu, Benito Otsoa eta zazpi antxumeak...

Hitzik gabeko istorioak: Pingu, Elurrezko panpina...

Gazelaniaz edota ingelesezko marrazki bizidunak, adibidez PocoyóPeppa Pig...



BIGARREN HEZKUNTZA

Euskalduntzeko bideoak, adibidez, Bai horixe.

Euskarazko bideo laburrak, adibidez Argia Multmedia, EITBko albisteak...

Hitzik gabekoak: Dancing in the Basque Country, Mr Bean (Back to School)...

Abestiak: Itsasontzi baten, Ikusi eta ikasi...

Beste hizkuntzetan: VideoELE (gaztelania ikasteko baliabideak), Videojug (ingelesez 'nola egin' moduko bideoak).


Bideoaren erabilerari buruzko baliabide batzuen erreferentziak.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina